Vælg trin
0. klasse
Indskoling
1. klasse
2. klasse
3. klasse
Mellemtrin
4. klasse
5. klasse
6. klasse
Udskoling
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Årsplaner
0. klasse
1. klasse
2. klasse
3. klasse
4. klasse
5. klasse
6. klasse
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Vælg trin
0. klasse
Indskoling
1. klasse
2. klasse
3. klasse
Mellemtrin
4. klasse
5. klasse
6. klasse
Udskoling
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Årsplaner
0. klasse
1. klasse
2. klasse
3. klasse
4. klasse
5. klasse
6. klasse
7. klasse
8. klasse
9. klasse
0. klasse
Matematisk opmærksomhed (0.kl.)
Sprog og tankegang
Figurer og mønstre
Antal
Tal
Øvrige kompetence-områder (0.kl.)
Krop og bevægelse – Bevægelse og leg
Krop og bevægelse – Fysisk aktivitet
Kreative og musiske udtryksformer – Fremstilling
Naturfaglige fænomener – Naturnysgerrig
Sprog – It og digitale medier
Engagement og fællesskab – Selvopfattelse
Engagement og fællesskab – Samvær og samarbejde
Engagement og fællesskab – Deltagelse
Krop og bevægelse – Det sunde valg
1. klasse
2. klasse
3. klasse
4. klasse
5. klasse
6. klasse
7. klasse
8. klasse
9. klasse
Indskoling
Matematiske kompetencer
Problembehandling
Modellering
Ræsonnement og tankegang
Repræsentation og symbolbehandling
Kommunikation
Hjælpemidler
Tal og algebra
Tal
Regnestrategier
Algebra
Geometri og måling
Geometriske egenskaber og sammenhænge
Geometrisk tegning
Placeringer og flytninger
Måling
Statistik og sandsynlighed
Statistik
Sandsynlighed
Mellemtrin
Matematiske kompetencer
Problembehandling
Modellering
Ræsonnement og tankegang
Repræsentation og symbolbehandling
Kommunikation
Hjælpemidler
Tal og algebra
Tal
Regnestrategier
Algebra
Geometri og måling
Geometriske egenskaber og sammenhænge
Geometrisk tegning
Placeringer og flytninger
Måling
Statistik og sandsynlighed
Statistik
Sandsynlighed
Udskoling
Matematiske kompetencer
Problembehandling
Modellering
Ræsonnement og tankegang
Repræsentation og symbolbehandling
Kommunikation
Hjælpemidler
Tal og algebra
Tal
Regnestrategier
Ligninger
Formler og algebraiske udtryk
Funktioner
Geometri og måling
Geometrisk tegning
Placeringer og flytninger
Geometriske egenskaber og sammenhænge
Måling
Statistik og sandsynlighed
Statistik
Sandsynlighed
Format 7: Kap. 1 – Tal
Kapitel 1
Format 7: Kap. 2 – Brøker, decimaltal og procent
Kapitel 2
Format 7: Kap. 3 – Algebra
Kapitel 3
Format 7: Kap. 4 – Funktioner
Kapitel 4
Format 7: Kap. 5 – Ligninger og uligheder
Kapitel 5
Format 7: Kap. 6 – Geometri
Kapitel 6
Format 7: Kap. 7 – Trekanter
Kapitel 7
Format 7: Kap. 8 – Måling
Kapitel 8
Format 7: Kap. 9 – Statistik og sandsynlighed
Kapitel 9
Format 7: Kap. 10 – Skitur til Østrig
Format 8: Kap. 1 – Tal
Kapitel 1
Format 8: Kap. 2 – Brøker, decimaltal og procent
Kapitel 2
Format 8: Kap. 3 – Algebra
Kapitel 3
Format 8: Kap. 4 – Funktioner
Kapitel 4
Format 8: Kap. 5 – Ligninger og uligheder
Kapitel 5
Format 8: Kap. 6 – Geometri
Kapitel 6
Format 8: Kap. 7 – Trekanter
Kapitel 7
Format 8: Kap. 8 – Måling
Kapitel 8
Format 8: Kap. 9 – Statistik og sandsynlighed
Kapitel 9
Format 8: Kap. 10 – Medier
Kapitel 10
Format 9: Kap. 1 – Tal
Kapitel 1
Format 9: Kap. 2 – Brøker, decimaltal og procent
Kapitel 2
Format 9: Kap. 3 – Algebra
Kapitel 3
Format 9: Kap. 4 – Funktioner
Kapitel 4
Format 9: Kap. 5 – Ligninger og uligheder
Kapitel 5
Format 9: Kap. 6 – Geometri
Kapitel 6
Format 9: Kap. 7 – Trekanter
Kapitel 7
Format 9: Kap. 8 – Måling
Kapitel 8
Format 9: Kap. 9 – Statistik og sandsynlighed
Kapitel 9
Format 9: Kap. 10 – Kunst og design
Kapitel 10